.::Vihan NEWS::.

full(همچی)

.::Vihan NEWS::.

full(همچی)

مصاحبه با جکی چان : دیگر جوان نیستم!

جکی چان، بازیگر رزمی‌کار و قدیمی سینما در سال‌های اخیر کم‌کارتر شده است. این کم‌کاری با یک تغییر تازه نیز همراه بوده است.
این بازیگر در آخرین کار سینمایی خود با عنوان «بچه‌کاراته»، به سراغ یک درام جدی رفته و از حال و هوای همیشگی خود فاصله گرفته است.
پس از آن او صدای خود را به یکی از شخصیت‌های انیمیشن «پاندای کونگ‌فوکار 2» قرض داد. وی این روزها در جستجوی فیلمنامه تازه‌ای است که چهره‌ای نو را از خود به نمایش بگذارد. خودش می‌گوید درام تاریخی چینی «1911» ادامه همین مسیر است و در آن تماشاگران یک جکی‌ چان جدید را خواهند دید.
در واقع او می‌خواهد تصورات قبلی را در مورد خود بشکند و نگذارد تماشاگران او را تنها بازیگر نقش‌های رزمی خطاب کنند. آیا چان در این ماموریت جدید خود موفق می‌شود؟ این نکته‌ای است که این بازیگر آسیایی‌تبار در یکی از جدیدترین گفت‌وگوهای خود به آن اشاره و درباره‌اش به صورت مفصل بحث می‌کند.

ادامه مطلب ...

ساخت گوشت مصنوعی از فضولات انسانی! +عکس

ساخت گوشت مصنوعی از فضولات انسانی! +عکس

یک دانشمند ژاپنی در اثبات ضرب‌المثل قناعت، بی‌نیازی است،‌ دست به ساخت یک همبرگز گوشت از اجزای فضولات انسانی زده‌ است!

میتسویوکی ایکدا، پژوهشگر آزمایشگاه اوکایامای ژاپن پس از درخواست سازمان فاضلاب توکیو برای پیدا کردن راهی برای استفاده از ضایعات شهری، دست به این ابتکار نامطبوع زده است.
 
ایکدا دریافت که مدفوع موجود در فاضلاب شهری به دلیل وجود باکتری‌های بسیار می تواند به یک منبع پروتئینی تبدیل شود. این دانشمند ژاپنی با کمک همکارانش توانستند پروتئین‌ها را از این مواد جدا کرده و با آن نوعی گوشت مصنوعی درست کنند که با رنگ غذایی به رنگ قرمز درآمده و با سویا طعم گرفته است.
 
این گوشت مصنوعی از ۶۳ درصد پروتئین، ۲۵ درصد کربوهیدرات،‌ سه درصد چربی و ۹ درصد مواد معدنی تشکیل شده‌است. مساله جالب‌تر اینکه در آزمایش‌های انجام شده، داوطلبان طعم این گوشت را خوشمزه و مانند گوشت طبیعی توصیف کرده‌اند! همچنین این پژوهشگران این ماده جدید را با وجود ریشه نامعمول و نامطبوع آن، دوستدار بهتری از گوشت گاو برای محیط زیست خوانده‌اند که میزان زیادی گازهای گلخانه‌ای از خود تولید می‌کنند.
 
قیمت این گوشت مصنوعی در حال حاضر ۱۰ تا ۲۰ بار از گوشتهای عادی گرانتر بوده و دانشمندان امیدوارند که بتوانند قیمت آنرا پایین‌تر بیاورند. ایکدا همچنین اطمینان داده که گواهی سبز این ماده به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا بر تمام موانع روانی خود غلبه کنند.

درخت هایی که وسیله میخورند+عکس

 عکس هایی جالب از درختانی که وسایل را می‌خورند! | www.Alamto.Com

رسانه‌های رسمی انگلیس تصاویری از درختانی که وسایل اطراف خود را خورده‌اند، منتشر کردند.

بر اساس گزارش رسانه‌های رسمی انگلستان این تصاویر که از مناطق مختلف جنگلی این کشور تهیه شده‌اند نشان می‌دهد که درختان هر چیزی را که سر راهشان قرار داشته خورد و از میان آنها عبور کرده‌اند.
در برخی از این تصاویر جالب نشان داده شده که درختان حتی سیم‌های خاردار، ‌صندوق‌های پست، دوچرخه و خودرو را رد کرده و از میان آنها رشد کرده‌اند. علت این پدیده هنوز نامشخص است. البته در برخی از موارد دانشمندان معتقدند که درختان در طول مدت ۳۰ سال این اشیا را بلعیده و از میان آنها راهی برای رشد ایجاد کرده‌اند.

ادامه مطلب ...