.::Vihan NEWS::.

full(همچی)

.::Vihan NEWS::.

full(همچی)

اخبار هالیوود: اظهارات دیکاپریو درباره نولان و قسمت دوم فیلم سرآ

لئوناردو دی‌کاپریو در انتظار تولید قسمت دوم فیلم پر رمز و راز و علمی - تخیلی «آغاز» به کارگردانی کرسیتوفر نولان است. این در حالی است که خود فیلم‌ساز هنوز تصمیمی برای ساخت دومین قسمت فیلم موفق خود نگرفته است...

به گزارش دنیای سینما , دی کاپریو در یک گفت‌‌وگوی تازه ابراز امیدواری کرد که نولان هر چه زودتر کار نگارش فیلم‌نامه قسمت دوم «آغاز» را شروع کند.

به گفته این بازیگر: «همه عوامل دست به دست هم داده‌اند تا این اتفاق بیفتد و دومین قسمت فیلم هم تولید شود و من امیدوارم هر چه زودتر کلید فیلم‌برداری آن زده شود.»

تحلیل‌گران سینمایی می‌گویند با وجود آمادگی دی‌کاپریو برای حضور در قسمت دوم «آغاز»، بعید به نظر می‌رسد کار تولید آن تا زودتر از دو سال دیگر شروع شود.

نولان این روزها خود را آماده می‌کند تا قسمت تازه‌ای از مجموعه فیلم کمیک استریپی و مبتنی خود به نام «شوالیه تاریکی برمی‌خیرد» را جلوی دوربین ببرد.

فیلم‌برداری این محصول جدید کمپانی برادران وارنر تابستان امسال شروع می‌شود تا برای نمایش عمومی در 20 ژولای 2012 آماده شود.

به این ترتیب، نولان تا اوایل تابستان سال اینده درگیر کارهای پس تولید این فیلم و کارهای مربوط به جلوه‌های ویژه آن خواهد بود.

دی کاپریو تازه از بازی در فیلم جدید و جنجالی کلینت استیوود به نام «جی‌ادگار» فارغ شده است. او قرار است در نسخه جدید سینمایی «گتسبی بزرگ» بازی کند.

این فیلم که پیش تولید آن در کشور استرالیا شروع شده، بزودی در یک منطقه سرسبز این کشور جلوی دوربین می‌رود. باز لورمن کارگردان این فیلم است.

نسخه اصلی فیلم (که براساس قصه یک کتاب پرخواننده به همین نام ساخته شد) اواسط دهه هفتاد میلادی با بازی رابرت ردفورد به نمایش عمومی درآمد و شکست سخت تجاری خورد.

از دی‌کاپریو سال قبل دو فیلم پرفروش «آغاز» و «جزیره شاتر» اکران عمومی شد. هر دو فیلم توانستند نظر مثبت منتقدان سینمایی را جلب کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد