.::Vihan NEWS::.

full(همچی)

.::Vihan NEWS::.

full(همچی)

اخبار هالیوود: همکاری مجدد کریستوفر نولان با دو بازیگر «آغاز»

 پس از ماه‌‌ها گمانه‌زنی، حضور جوزف گوردون-لویت و ماریون کوتیار در فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» به کارگردانی کریستوفر نولان تایید شد...

 پس از ماه‌‌ها گمانه‌زنی، حضور جوزف گوردون-لویت و ماریون کوتیار در فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» به کارگردانی کریستوفر نولان تایید شد...

به گزارش دنیای سینما, استودیو برادران وارنر روز سه‌شنبه تایید کرد گوردون-لویت و کوتیار در «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» که از آن به عنوان «پایان افسانه شوالیه تاریکی» و به عبارت دیگر آخرین حضور نولان در فیلمی از مجموعه «بتمن» یاد می‌شود، بازی خواهند کرد.

حضور این دو بازیگر در فیلم جدید مجموعه سینمایی «بتمن» از ماه‌ها پیش مورد بحث بود و بیشترین گمانه‌زنی‌ها در این مورد بود که چه نقشی را بازی خواهند کرد.

استودیو گفت کوتیار نقش میراندا تیت یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت وین را به عهده دارد که مشتاق است به بروس وین برای ادامه دادن فعالیت‌های خیریه پدرش در شهر گاتام کمک کند.   

گوردون-لویت در «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» نقش جان بلیک، یک پلیس گاتام سیتی را بازی می‌کند که برای انجام یک ماموریت ویژه تحت فرماندهی گوردون، مامور عالی رتبه دولت به کار گرفته می‌شود.

هر دو بازیگر در «آغاز» («تلقین») فیلم قبلی نولان نقش‌آفرینی کردند. فیلمساز 41 ساله بریتانیایی در بیانیه‌ای دراین‌باره گفت: «وقتی با دو فرد بااستعداد مانند ماریون (کوتیار) و جو (گوردون-لویت) همکاری می‌کنید، عجیب نیست بخواهید تجربه قبلی را تکرار کنید. من از همان ابتدا برای نقش میراندا و بلیک این دو را در نظر داشتم.»

«شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» قرار است 20 ژوئیه 2012 اکران شود. کریستین بیل، آن هاتاوی، تام هاردی، گری اولدمن، مورگان فریمن و مایکل کین دیگر بازیگران این فیلم هستند.      

«شوالیه تاریکی» فیلم قبلی مجموعه «بتمن» سال 2008 اکران شد. این پروژه 180 میلیون دلاری دنباله‌ای بر فیلم سال 2005 «بتمن آغاز می‌کند» به کارگردانی خود نولان بود و هشت سال پس از «بتمن و رابین» راه را برای بازگشت قهرمان افسانه‌ای قصه‌های مصور باز کرد.

اولین فیلم مجموعه «بتمن» سال 1989 به کارگردانی تیم برتن روانه سینماها و پرفروشترین فیلم سال شد. این فیلم سه دنباله همراه داشت: «بتمن بازمی‌گردد» 1992، «همیشه بتمن» 1995 و «بتمن و رابین» 1997 که دو فیلم آخر را جوئل شوماخر ساخت.

ماریون کوتیار که متولد 1975 در پاریس است، سال 2008 برای فیلم «زندگی به رنگ صورتی» برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد. «یک سال خوب» و «دشمنان مردم» از دیگر فیلم‌‌های اوست و «نیمه شب در پاریس» به کارگردانی وودی آلن را آماده نمایش دارد.

جوزف گوردون-لویت 30 ساله در سال 2010 برای فیلم «500 روز سامر» نامزد جایزه گلدن گلوب شد.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد