.::Vihan NEWS::.

full(همچی)

.::Vihan NEWS::.

full(همچی)

فیلم جدید SPIDER MAN در سال (2014)

«مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2»، پنجمین قسمت از این مجموعه فیلم، در سال 2014 به روی پرده می‌رود...

به گزارش دنیای سینما و ویهان نیوز, در حالی که کمپانی «سونی» اعلام کرد «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 1»، چهارمین قسمت از مجموعه فیلم «مرد عنکبوتی»، در جولای 2012 به روی پرده می‌رود، تاریخ اکران «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2» دوم می سال 2014 اعلام شد.

هنرنمایی «اندرو گارفیلد» و «اما استون» که در «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز1» حضور داشتند، در قسمت پنجم این مجموعه فیلم هم ادامه خواهد داشت. همچنین بازیگران دیگری مانند ایرفان خان و رایس ایفانز در آن ایفای نقش خواهند کرد.

«جیمز وندربیلت» هم نویسندگی فیلمنامه‌ی این فیلم را برعهده دارد.

شرکت فیلمسازی «کلمبیا پیکچرز» مسئولیت ساخت و اکران پروژه‌ی سینمایی «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز1» را برعهده دارد.

مدیر اجرایی «مرد عنکبوتی ‌4»، قسمت جدید سری فیلم‌های «مرد عنکبوتی» به‌طور کامل سیر داستانی سه قسمت قبلی را دنبال نمی‌کند، اما داستان حول وقایع پیشین اتفاق می‌افتد. این یک بازگشت نیست، باید این‌طور به آن نگاه کنی که می‌خواهید بیشتر درباره‌ی «مرد عنکبوتی» بدانید؟ این فیلم ماجراهایی را تعریف می‌کند که در مرد عنکبوتی‌های ‌1، ‌2، ‌3 ندیده‌اید.

وی افزود: «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» آنچه قبلا اتفاق افتاده را پاک نمی‌کند، اما تلاش می‌کند به روایتی بپردازد که در چارچوب فیلم‌های قبلی اتفاق افتاده است.

سه قسمت پیشین فیلم های اکشن تخیلی «مرد عنکبوتی» درسال های ‌2002، ‌2004 و ‌2007 میلادی اکران شده اند و به ترتیب فروشی برابر با ‌821، ‌781 و ‌890 میلیون دلار را در سراسر جهان برای خود رقم زده اند.

«مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز» قرار است سوم جولای ‌2012 (‌13 تیر ‌1391) به صورت سه‌بعدی روی پرده‌های سینما اکران شود.

به نوشته‌ی روزنامه‌ی ورایتی‌، «سام ریمی» که هر سه قسمت قبلی «مرد عنکبوتی» را کارگردانی کرده بود اعلام کرد، ساخت سه قسمت این فیلم یک عمر تجربه برای وی بوده و درحالی‌که به وی اعلام شده بود که قسمت چهارم را باید بسازم، «سونی» تصمیم گرفت کارگردان جدیدی را برای آن انتخاب کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد