.::Vihan NEWS::.

full(همچی)

.::Vihan NEWS::.

full(همچی)

فیلم BAT MAN & SUPER MAN (جدید)

خیلی‌ها منتظر این لحظه بودند و انتظار می‌کشیدند که آن هاتاوی را در نقش سلینا کایل (زن گربه ای بتمن جدید) ببینند و حالا سازندگان فیلم تصویری از این شخصیت را به صورت رسمی در وبسایت فیلم منتشر کرده‌اند...

امروز همچنین اولین تصویر از سوپرمن تازه به کارگردانی زاک اسنایدر هم منتشر شده است. در این فیلم که مردی از فولاد نام دارد، هنری کاویل نقش سوپرمن را ایفا می‌کند و قرار است چهاردهم ژوئن ۲۰۱۳ به نمایش درآید. در میان تهیه‌کنندگان فیلم نام کریس نولان، اما توماس به چشم می‌خورد و فیلمنامه را دیوید گویر براساس فیلمنامه‌ای از خودش و نولان نوشته است. علاوه بر هنری کاویل ستارگانی همچون امی آدامز، دایان لین، کوین کاستنر، راسل کرو و مایکل شانون در فیلم بازی می‌کنند و فیلمبرداری فیلم چند روزی پیش آغاز شده است.

اگر به دنبال اخبار تازه‌ای از نمایش فیلم‌های مطرح امسال هم می‌گردید، استودیوی برادران وارنر زمان نمایش چند فیلم مهمش را اعلام کرده است.

تریلر تازه کلینت ایستوود با بازی لئوناردو دی‌کاپریو که جی ادگار نام دارد نهم نوامبر امسال به صورت محدود پخش خواهد شد و درست بعد از آن تعداد سینماهای نمایش‌دهنده‌اش را گسترش خواهد داد. در این فیلم نائومی واتس هم حضور خواهد داشت و مثل فیلم‌های قبلی ایستوود، از رقبای جدی امسال اسکار هم خواهد بود.

تریلر فضایی جذبه به کارگردانی آلفونسو کوارون با بازی ساندرا بولاک و جورج کلونی هم ۲۱ نوامبر ۲۰۱۲ به صورت سه‌بعدی پخش می‌شود.

فیلم تازه کارگردان مشهور ساعت‌ها که فوق‌العاده بلند و خیلی نزدیک نام دارد روز کریسمس امسال (بیست و پنجم دسامبر) به صورت محدود به نمایش در خواهد آمد و بیستم سال جدید هم سینماهای نمایش‌دهنده‌اش را افزایش خواهد داد. در فیلم تازه استفن دالدری، ساندرا بولاک، تام هنکس و تاماس هورن بازی می‌کنند و فیلم بعدی هوگو کاباره ساخته مارتین اسکورسیزی است. فیلمنامه اقتباسی از یک رمان خواهد بود و درباره مخترع ۱۰ ساله‌ای است که نیویورک را برای پیدا کردن کلید جادویی قفلی که از پدرش که در حملات یازده سپتامبر کشته شده به یادگار مانده جستجو می‌کند. احتمالا این فیلم مارتین اسکورسیزی هم مثل دو فیلم گذشته در اسکار به صورت جدی رقابت خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد